måndag 17 mars 2008

Jag absolut haaatar musikaler !

Gick & såg filmen Sweeney Todd idag.... & av någon outgrundlig anledning så hade jag & min vän totalt missat att det är en jävla musikal!!! Nej Nej Nej, jag vill inte se nån musikal... inte ens Johnny Depp gör filmen uthärdlig.... & även om filmens början är så extremt galet snygg & härligt blodig... så måste jag säga att filmen är rakt igenom skit !
*
Man kanske även bör nämna att jag just idag har slutat snusa.... vilket gör mig otroligt lättretlig & att jag just nu har galet kort stubin... jag känner ett uppbubblande hat som kan komma att riktas mot vem eller vad som helst i min väg... Att det är möjligt att droga ner sig till en sådan harmonisk & kärleksfull person som jag har varit bara genom att ständigt ha en prilla under läppen.... & så fort man slutar så kommer djävulen i en fram...... Så nu vet ni... min Djävul & jag är utsläppta tillsammans... & vi är inger rolig kombination :/
*
Gårdagens stor-inköp av blodpudding blev ett riktigt kräkmedel efter blodbadet till musikal-film... så nu har jag 1 ½ paket fin-fin blodpudding som doftar julkryddor & som jag inte pallar äta upp... så om nån behöver... är det bara komma hit & hämta...

5 kommentarer:

Maria sa...

Jag säger bara: FY FAAAN!!! ... och för blodpuddingen med - det är bara att kasta skiten!!!

Lotta sa...

Skönt att höra även andra svära :)
Men jag kan inte slänga bort mat... så det blir nog att äta blodpudding ikväll ändå.... du kanske vill komma å smaka lite ???

Maria sa...

... syyynd... att jag inte kunde komma och hjälpa till...

Stina sa...

Sorry sweetie. Inte heller jag kan komma och hjälpa till med blodpuddingen. jag är nämligen sjuk...

Lotta sa...

Det är luugnt sötnosar :)
Ni behöööver inte komma hit å äta upp min blodpudding.... det klarar jag alldeles själv... det är supergott.... det var bara lite fööör mycket den där dan när jag hade sett den där blodiga musikal-filmen.... då klarade jag inte av att äta blod efteråt... men nu så är allt normalt igen... & jag äter blodpudding som aldrig förr :)