söndag 14 september 2008

Golli - Guld

Jag har den senaste tiden haft ett oerhört intresse för guld. Guld finns överallat här hemma. Alldelses för mycket & alldeles smaklöst överhärligt, kitchigt. Man kanske kunde säga att jag har varit besatt. Men nu verkar det som min besatthet har varit till någon nytta, för nu ska mina saker få medverka i ett roligt & lustfyllt projekt om det blir som jag vill. Nya roliga material ska det bli... spännande :)
*
I går pajjade min älskade handsfree till telefonen... Den har brusat ett tag & folk har klagat på att dom inte hör vad jag säger, men igår slutade den fungera helt. Jag stod ut i ungefär en timma, sen var jag tvungen att leta fram kvittot & störta iväg för att försöka byta till en ny... Efter att ha stått i kö nästan en å en halv timma fick jag den sista dom hade av just den modellen som jag ville ha. Härligt! Jag kan leva som vanligt igen & mina vänner kan forsätta irritera sig på att jag alltid har den fula manicken i örat :)

Inga kommentarer: