torsdag 13 augusti 2009

Livet :)

Nu har jag städat så mycket & så länge att jag inte längre känner igen mej här hemma... ja i ärlighetens namn så har jag redan börjat fixa till det så att jag känner igen mej litegrand här & där (läs: stökat till). Men jag har nya roliga planer för mej själv & då befinner jag mig inte alls här i detta utsökt städade & fixade hem utan i nån annans, & jag planerar att få syssla med något mer kreativt än just detta galna städande.... Dessutom har jag närmare planer.... det ska ätas krabba i helgen :))))) & så ska jag botanisera & rota i samisk språkpolitik imorgon, jäklar va kul d ska bli & va roligt mitt liv redan har blitt !
Igårkväll blev jag medlurad ner i Kulturfestivalens vimmel & lyckades hamna mitt i en konsert med fantastiska Moto Boy (mycke bättre än på skiva) & sedan fick jag beskåda någon slags precisions-balett med tre truckar i natten mitt på Sergels torg... jag blev helt betagen !
*

6 kommentarer:

Maria sa...

Oj oj oj! Fotona på barren var underbaaara!!! Jag vill flytta in!!!

Lotta sa...

:)
Ja själv vill jag ju flytt ut, så det passar ju utmärkt !
Iallafall så är det nu en fantastisk miljö inför krabb-partyt här i sekelskiftesvåningen!

Gudrun sa...

Jag fönstershoppade på hemnet idag...å vad fick jag se då!??? Jorå...en vacker balkong, minsann...

Lotta sa...

Som hittat va !!!!

:)))

stella sweden sa...

..krabba är gott men de är döda (fast det gör inget)själv LEVER jag U hoppas ingen ääääter upp mig!

:)

Lotta sa...

Guu vilken tur att du lever & att jag bara äter döa grejjer ;)