torsdag 3 september 2009

Tidig morgon i Kiruna :)))

Så här såg det ut på min promenix kl 06.12 i morse.
*
Jag vaknade galet stressad före sex på morgonen & undrade hur det skulle gå med mina datorproblem... men efter att jag tagit min promenad & druckit kaffe, legat på soffan i ångest & rivit mitt hår till snagg, drog jag & kompisen ner till Digit & kollade om det gick att få igång datorskrället.... Ja & det gick hur bra som helst, dom var supernajs & tog hand om både mej & datorn på direkten... å så sa dom:
  • men du har ju en sån där snyggdator!
  • ja vi hade ju 2 eller 3 såna här som vi sålde va...
  • den är ju skitsnygg..
  • .... ingenting är borta från hårddisken heller ser jag...
  • du borde köpa en sån här snygg extern hårddisk nu ( & så visade han en jättesnygg)... fast vi har inga såna kvar... men du borde nog köpa en iallafall...
  • min dotter måste vara släkt med dig tror jag


Och så blev jag glad... å så gick jag & kompisen & fikade på Kafé Rost i solen.. sen gick vi hem till min farbror & käkade blodpalt med min farsan som kom med tåget idag... & så ringde dom från Digit mitt i paltkoman & sa:

  • nu kan du komma å hämta datorn... den är klar & funkar perfekt!


Vilken härlig dag :)))

*

Nu har jag gjort backup & sparat allt på min nya halvsnygga hårddisk åxå ;)

2 kommentarer:

stella sweden sa...

åhhh så avundsjuk jag blir på dina långa dagar för dig själv att fixa U dona...men snart vet du är det MIN tur!

Lotta sa...

ja guuuu va jag har d bra :))))
klart att du åxå ska :))))
kram kram