måndag 9 november 2009

I mina nya hoods händer det grejer ;)

Jag har varit ute och rekat i mina nya hemtrakter. Det finns allt möjligt kul & knäppt här vill jag lova :). Det bästa & oknäppaste är nog att jag har så nära till Eriksdalsbadet & det näst bästa är helt säkert att att jag promenerar förbi gänget härovanför på bilden när jag är på väg till badet :))) Det är nästan så att man måste gå å kolla in vad som händer där inne på Biff & bowling... Jag har börjat undra om Biff är namnet på en av snubbarna som spelar bowling... eller om man ska äta en biff medans man spelar bowling... eller om man lagar biff medans man spelar bowling... detta måste utforskas en dag :)))

4 kommentarer:

Villle sa...

Jag var alltid på väg till det där bowlingstället när jag bodde där i krokarna. Men det blev aldrig av att jag kom mig iväg. Har hört att de har öppet sent på kvällarna :)

Lotta sa...

Aaahaaa, du kände åxå av dragningskraften från den där Biff kanske ?!
Det finns åxå väldigt snygg betong mellan Gullmars & Globen som jag har plåtat idag... kul med nya hoods :)))

Gudrun sa...

När ska du flytta och till vilken gata? Själv ska jag till Årsta ikväll, faktiskt. Tämnarvägen, närmare bestämt. Hoppas man kan komma och hälsa på dig snart...

Lotta sa...

Jag hoppas det blir väldigt snart, men senast den 2:a december är det sagt...
Konstgjutarvägen... typ alldeles vid station globen, med utsikt över .... Globen :))))
Jag ska ha bjudning så fort jag kommer in i lyan !!!!