tisdag 1 juni 2010

sånt jag önskat men inte gjort förut :)

Idag har jag åkt dragspelsbuss & suttit mitt i dragspelet... det var något som jag vet att jag verkligen ville göra när jag var typ 10 år... jag tror inte det har skett förrn´s idag faktiskt... Det var kanske inte så fantastiskt som jag trodde då när jag var 10.. men det var en kul resa iallafall :). Ett ställe som jag åxå gärna ville besöka då i 10-års åldern var Fåfängan.... idag togs jag då äntligen dit upp. Det var väldigt najs utsikt däruppifrån & kaffet & glassen smakade sommar & härligt. Jag har heller aldrig gått nedanför & runt danviksklippan på den smala avsatsen & klättrat upp & in på avstängda området ... inte har jag ätit middag på Thai-båten förut heller vad jag vet. Många små stora saker på en och samma dag :)

Inga kommentarer: