onsdag 15 augusti 2007

Ok, nu lever min dator igen !!!

Herreguuud vilken pärrrs !
Bara tackvare den underbara mannen i Bergshamra är jag på banan igen... nu är allt fixat.. nya & gamla program... ett ok utseende som jag känner mej hemma i... nu ska bara allt annat in i datorn igen.. .... undrar egentligen vad som gick förlorat.... jag orkar inte riktigt komma ihåg vad som fanns.. så jag inbillar mej att det inte var så farligt.. men det tog galet mkt energi.....

*
Takk takk takk L-M, jag är dig evigt takksam !!!
*
& ett lycka-till skickas till Snowman som drar till Danmark img! Hoppas du får d najs & lycka till med din dator som åxå rasade.... tekniken ger visst upp överallt..

4 kommentarer:

Stina sa...

Ja fy vad hemskt när datorn lägger av! Jag har ägnat sommaren åt att spara en massa bilder på CD-ROM. Sedan alla mina bekanta fällt den klassiska kommentaren: Men vadå, har du ingen back-up alltså? Ingen alls? Nej just det. Det hade jag inte. Men nu har jag blivit duktig och backar upp och backar upp..

Lotta sa...

Va duktig du är!!! Ja jag har bara varit sådär halvduktig... men jag ska försöka bli helduktig nu ... Tänkte ta chansen att få lite sruktur i datorn nu åxå.. innan den fylls på alldeles helt igen...

Fikatanten sa...

Jag är med blogg!!!

Lotta sa...

Men kära Fikatanten va kul! D va på tiden !!!