onsdag 14 november 2007

Back to Black !

Ääääntligen ! Jag har hittat svarta čázegat från Kero ! Ascoola & sköna & dyra ....
Kunde inte låta bli att köpa när dom dök upp sådär framför mej i ett skyltfönster i Gamla Stan.. passar äckligt bra till mina ny Lee... & har man dom till kolten så kanske det blir liiiite mindre tantigt... & liiite mer biker-style... det går åt rätt håll !
*
Update: Efter många & långa beundrarbrev så har jag tagit reda på att affären jag handlade dojorna på heter Kilgren & ligger på Västerlånggatan 45 i Gamla stan ! & jag ska åxå vidarebefordra vad min Designerkompis sa på vårat lunchmöte idag (eller imorgon.. eftersom jag skriver det här dagen efter) : "Det finns inget som är så hot i Stockholm just nu som näbbskor, det är super-inne!" . Så spring & köp nu ! Eller gå dit & prova & beställ sedan direkt från Kero, det är ju lite billigare :)

Inga kommentarer: