torsdag 31 maj 2007

Nu måste jag sooova !!!!!!

Jag kan inte riktigt räkna.... men jag gick upp vid 8 tiden igår morse & jag har inte sovit sedan dess... är galet uppe i varv fortfarande.... men min hjärna är inte riktigt med mej.... Jag stack iväg till Ikea på förmidagen. Bara för ett snabbt besök, jag visste precis va jag skulle ha. Bara 3 st ramar, 50x50 cm.. det var allt.... bara det att när jag kom dit så visade det sig att jag hade glömt min plånbok... kändes deppigt att ta samma buss tebax så jag gick endå en runda... tänkte att jag kanske hittar nån jag känner som jag kan robba på några hundra så jag får med mej mina ramar.... men icke.... bara att åka hem igen utan ramar... Trillade sedan in på brf årsstämma & surplade i mej ett glas rödvin & blev lite snurrig... sedan iväg för att leverera en orientalisk maskerad-detalj & blev bjuden på whisky & cigaretter i köket.... & nu måste jag sammla mej inför morgondagen.... & jag måste måste måste sova..... men jag vet inte om det går................................

Inga kommentarer: