onsdag 8 augusti 2007

Nyyyyyyy Steeeeereoooo !!!!!

Kolla nu i nedre vänstra hörnet! Där lyser min lilla svarta snygga bra nya stereo som jag inhandlade idag helt spontant. Äntligen låter det som det ska i min lya. Fantastiskt ljud ur snygga små högtalare. Lite modernistisk 80-tals anda över anläggningen.... hur det nu går till... men sådan är ändå kännslan. Ser så snyggt ut i mitt fönster.... mmmmmm
*
Grill öppnade för hösten idag & Gramatikkern & jag lallade in där efter en lång men bra arbetsdag. Ett glas rosé & drömmar om en värld med nya fantastiska ord..... nu sova till fatastisk musik....... g´natt g´natt

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad sa du om dålig teater sa du?

Lotta sa...

Kära anonym: När sa jag vad ??? Eller menar du vad DU sa om flosklerna ??? Nä jag vet inte svaret på denna gåta ... men nu vet jag vad din dator heter iallafall!