fredag 3 augusti 2007

Sailor-Stajl

OK, nu har jag funnit en anleding att gå klädd i vitt....... nämligen sjömanskragen.... Kalle Anka-krage är ju huuur snyggt som helst. Jag sydde 2 stycken igårkväll.... dom skulle ha använts på en TV inspelning idag... men tillfället regnade bort...
*
När man nu inte fick ut & åka fin båt så passade jag på att fiska upp mina små söta kusiner från Krokvik & Rautas som hängde i City under dagen. Extremt najs att ha dom här på lunch innan dom rusade iväg till tåget!

6 kommentarer:

Maria sa...

Men huuur gullig som helst juh!!! Jag gillar din sailorstyle och dina pippilottor!!!

Pussgullig, minst sagt!

Maria sa...

... och du... jag vill också ha en krage... till min ankare-tatuering som jag vill ha på armen!

Lotta sa...

Ja jag måste erkänna att jag är rätt så guuuuullig va !

Lotta sa...

Ja kragen kan jag ju lätt ordna till dej Maria.... men menar du att du vill att JAG ska tatuera dig? Isåfall så är jag helt klart villig att försöka.. nån gång måste ju bli den första, & ankare vet jag precis hur dom ser ut... & nålar har jag gott om ...

Maria sa...

TAGET!!!

Lotta sa...

Kul ! Jag kan snart lägga till "Tatuerare" på visitkorten dårå(i guld)