fredag 11 januari 2008

Lång dags färd mot Hål I Huvudet !

Gick väldigt bra idag... giget blev en succé & allt rullade på fint... gick hem & sov lite middag för att samla kraft till rivningen.... som åxå gick hur bra som helst... tills jag fick ett hål i huvudet... jag har sett det på bild & det ser lite äckligt ut, men det kändes ändå äckligare när det skedde... jag fick ett bordshörn i huvudet & tryckte handen mot.... shiiit det inte bara blödde.. det buktade in... hela skallbenet hade tryckts in... ok tänkte jag... coolt & dö i hysteriskt grön miljö... bäst å komma på en bra sista bevingad mening som kan leva vidare.... så man blir ihågkommen för nått smart... Men det är klart man inte kom på nån mening... & det är klart man överlevde.. det varken ser eller känns så farligt nu... efter ett litet besök på Peppar... Jag är rätt så seglivad ... vad det verkar :)

Inga kommentarer: