lördag 3 oktober 2009

Krabba :) & hårda nypor :/

Det blev bubbel, krabba, saffransinlagda päron & kaffe med god rom till. Jag hade sån tur att jag blev bjuden på middag bara sådär. Gott & najs & jag fick en fantastisk analys och hjälp med hur jag ska konkretisera mina svaga sidor.... jag har nämligen haft väldigt svårt att ens komma på några ;P
När vi satt där & knäckte klor som bäst & sippade på bubblet så knackade det bestämt på dörren. In kom en överförfriskad granne klädd i toga... hon var legitimerad sjukgymnast & väldigt bitter till sitt humör... Hon blev väldigt irriterad på att vi var så glada & började hårdhänt daska till mig på armen. När hon var klar med sin argsinta behandling så frågade jag varför hon inte kunde tagga ner & ha lite roligt med oss istället. Sjukgymnasten tittade stint på mig & sa: Okej, nu ska vi skratta! Först börjar jag, & när jag blir tyst så tar nästa vid. Det får bara vara en som skrattar i taget!
Arga damen la av ett galet skratt & så tog nästa vid lite nervöst. Det var bara det att jag började åxå skratta samtidigt & det fick man inte göra enligt Arga damens regler... då drog hon mig i håret & sa att jag måste hålla mig till reglerna... Det var en väldigt hårdhänt typ så hon fick gå hem till sig.
Det hela var lite konstigt faktiskt... men annars var det en riktigt lyckad kväll :)

2 kommentarer:

Mattsa sa...

Det där låter overkligt ... fast kul på något sätt. Kan man hyra henne för privatfester?

Lotta sa...

Ja jag börja nästan undra om det verkligen hände på riktigt!
Hon skulle säkert ställa upp som "föreläsare" på nått partaj.. bara jag slipper följa med som slagpåse så kan du få hennes adress!