lördag 24 april 2010

Igår: Globen från ena sidan å ända upp å sedan från andra sidan :)

Hemma på min balkong satt jag & kollade in Globen...

... så fick jag en inbjudan till ett höjdar-evenemang i fint sällskap...

... nu skulle jag äntligen få komma upp på toppen av Globen...

... det var spännande & jättevarmt & vi mötte ett gäng som var på väg neråt...

...samer - on the top of the world :)

... utsikten över min del av stan...

... jag zoomade in min balkong från Globen :)

... när vi kom ner igen så tog vi en god lunch på Söder...

... & därifrån såg vi Globen från ett helt annat håll :)
*

2 kommentarer:

stella sweden sa...

söders höjder är mitt kortsiktiga mål(alla gallerier)...fina bilder...längtar!

Lotta sa...

Åååå du kommer å få en härlig runda känner jag på mig & så kan du kika ut å kolla Globen mellan varven när du knallar runt mellan gallerierna :)