söndag 26 september 2010

Šthlm smurfar mitt i mitt Sápmi :)))))))

Ibland behövs det så lite... jag gjorde lätt som en plätt min blogg bättre & mycket mycket roligare.... bara genom att gå in på www.smurfalizer.se och skriva in l8leee.blogspot.com & där fick iallafall jag mig ett gott skratt :)))) Här kommer ett smakprov på nått jag skrev för ett tag sen här efter att det blitt smurfalajsat :
*

"Lördaxmorgon...

... å alla smurfar här utom jag... Fem dagar med penicillin har helt klart smurfat bacillerna på fall så jag har smurfat av frukosten och smurfat med tanken att det smurfade var helt möjligt nu att smurfa hem idag. Nu smurfar det bara att inte smurfa bort att smurfa medicinen i ytterligare fem dagar.... det smurfar smurfa det svåraste...
Som sagt.... smurfa hem.... smurfa upp lite i röran... & smurfa upp min fina kusin som smurfade till stan för någon dag sen :)))"

1 kommentar:

ylva sa...

Hahahaha. Så härligt break i rapporteringar och det korrekta språk jag grottar ner mig i just nu... hihi tack!