söndag 3 september 2006

Jag Målar Vitt I Köket.....

Ruttnade på mina orangea köksväggar & började måla... nu är köket vitt.. men imorgon ska det bli grått... som i hallen.... det kommer bli så fint såååå... jag trivs så bra här hemma nu att det kommer att bli svårt att få mej härifrån.... kan hända måste jag ha ett Bistro-Mingel-Party när köket är färdigt.... vissa kör med festival... & jag kör med Mingel-evenemang....
Förövrigt: Så märks det att älgjakten sätter igång imorrn norröver... samtalen från uttråkade älgjägare som redan sitter på pass har börjat trilla in... & så finns det dom älgjägarna som inte får ha sitt gamla pass kvar imorrn, utan är tvungna att finna nya stigar när sura gamla gubbar utövar sin sista maktutövning & kör bort dom...
Dessutom: Känner jag mej riktigt upprymd & vill bli av med ett stort skåp....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lovley, just lovely! Jag gillar både mingel, festival och äta hemmajagat älgkött! Däremot ogillar jag gamla gubbs och deras maktutövningar...

Anonym sa...

Jag tror bara jag gillar festival om jag får bo på hotell....