söndag 24 september 2006

Laptop.... Hur Många Har Egentligen En Egen Laptop Va!

Det har jag!!!! Fast jag måste sy en ny om jag ska ha på mej den själv... den är lite i minsta laget... Vad säger Kolt-polisen föresten om jag tar på mej en čuipi... kan jag ta på mig en mansmössa & vara helt cool med det..... jag som inte ens pallar att ha mustach på Spelkvällarna med The Honky Tonkers...
Jag brukar tro att jag är avslappnad & att man ska kunna ta på sig vad man vill... men men men .. jag skulle tycka det var fruktansvärt jobbigt att sätta på mej den här mössan ... i vissa sammanhang särskilt... här på stan i Stockholm hade det nog bara kännts coolt ...... Eller???...

7 kommentarer:

Maria sa...

... och på "bjuris" hördes ett bullrande skratt! Tur jag inte hade ditt öra så nära!

Maria sa...

... by the way... klart du kan ha den på dig... allt annat vore ju löjligt!

Lotta sa...

Jo... jag är bara inte helt bekväm med detta än... tanken däremot är bara häärlig...

Maria sa...

ja jag kan bara skratta vidare... jätteroligt!!! åååååh gud nu gråter jag till och med.... guuuud va roligt! eller så har jag tappat alla koncept och recept! lås in mig på hispan!

Maria sa...

herregud... jag kan inte sluta skratta åt detta!!! kom över och ge mig en örfil!

Lotta sa...

Oj oj oj vad vi har roligt här.. skönt att inte mössan ger ångest till fler än mej då...

Maria sa...

Det har nu blivit ny dag, och... ja, jag skrattar faktiskt fortfarande...