söndag 10 september 2006

Tribal Utrensning.......

Herre Guuuuud.. jag har levt i en tro om att jag är rätt så sofistikerad..... nu kan jag inte annat än skratta åt denna villfarelse..... halva mitt hem är belamrat med mer eller mindre flummiga attiraljer från typ Indien & Australien & lite av varstans ifrån..... "ser fördjävligt ut"..... kolla in en hörna i mitt sovrum.... Nu är det dax för en Extreme Utrensning!!!
Fast lite coolt tycker jag att det är att det står en Hanoi Rocks LP under stereon.... som saknar skivspelare.....,
Dagens Jätte-Tack Går Till: Maria & Villle som hjälpt mig idag.... förflyttning av galet stora & alldeles för gamla skåp...... & sedan upplysning om denna hysteriska flummighet som jag verkar ha omkring mej.... inte alls vad jag vill faktiskt!
Dagens Loppis: Vid sidan av min säng kan man just nu göra lite kantstötta fynd alldelels gratis...

3 kommentarer:

Villle sa...

tack själv. för 110-kronors-pizzan.
ja, bort med lite tribal-attiraljer. det låter bra.
jag borde verkligen ta mig en sväng förbi loppisen. jag har ju redan nästan bokat någon kantstött kaffekopp - det är ju kaffe som gäller för mig: fisk och kaffe. och gáhkku.
Hanoi Rocks LP:n räddar ju hela hörnet, hela rummet. Den är så snyggggggg. när du har den... så kan du ju strunta i att slänga ut all den där skiten du hittade igår.

Maria sa...

Jag gillar ditt tribalhörn... jag gillar dig! Tack för kräftfatet - jag bjussar på skaldjursplatå härnäst - coolt!

Lotta sa...

Villle: Jo du... jag kommer att fortsätta förändra lite av varje... slänga ... köpa nytt.... mitt liv & mitt hem är i ständig förändring.... det kanske inte alltid är så tydligt... & vissa saker har fått lov att hänga med ... ibland onödigt länge (gäller ju även vissa människor.....) men jag har inga större problem att göra mej av med & släppa... när väl tiden är inne....

Maria: Tack för releasepartyt igår! Jag ser fram emot kräftor & allt annat!