torsdag 5 juni 2008

Faror på arbetsplatsen !

Jag får det ena roliga jobbet efter det andra & jag har oförskämt roligt varje dag... men det finns gånger när jag undrar vad jag har för typ av arbetsplatser egentligen... idag tänkte jag ta ett smygdopp... men tappade lusten när jag såg en orm simma iland på min strand... nu var det ju en ofarlig snok... men det finns gränser även för hur modig jag är... Fast den var riktigt snygg... snoken ...
*
Väl hemma i min ateljé fick jag ladda med guldtråd & sy ihop ett helt gäng "notställsgehäng" som måste bli klara innan jag ska ut & jobba på havet tidigt imorgon.... ååå vad jag har det bra :)

2 kommentarer:

Stina sa...

Jobbar du på havet? Någonting har gått mig förbi märker jag. Jag trodde du sydde och sydde. Ha det bra i värmen.

Lotta sa...

Jag är diverse-arbetare, så ibland hamnar jag faktiskt på havet.... som igår... Hela dagen i skärgården på en fantastisk båt :)