fredag 13 juni 2008

É vi släkt eller ???

När jag googlat på mej själv de senaste gångerna så har denne man dykt upp.... Fredrik Stoor heter han & verkar va en duktig fotbollsspelare... Kanske kan han va min biljett in i fotbollsträsket... ja iallafall så har jag nu börjat undra om vi är fjärdekusiner eller nått... lite kul vore det :)
*
Update: Pratade med farsan nyss & han säger att telefonen går varm där... alla ringer & frågar om hans okände fotbolls-son... ja så det kanske visar sig att snubben inte alls är min fjärdekusin.... utan min brorsa :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tittar nu på matchen mellan SV-Spanien. Stor gjorde ett inlägg till Zlatan och det blev mål!

Ni är bra ni Stoor!

L-M

Lotta sa...

Tjaaa L-M :)

Ja visst är vi Stoor bra ba ;)
Jag har ju ingen TV, men hörde att Spanien vann iallafall :(

//Tjo L8