fredag 25 juli 2008

Dans på Sergelstorg

I natt drömde jag att jag dansade med ... ja jag vet inte vad han heter.... men han pratar finlandsvenska och är mycket längre än jag och är skådespelare. Nå vi dansade iallafall på Sergelstorg i natt och det var alldeles fantastiskt :)
*
Annars jobbar jag med en ruggigt snygg hemsida just nu... andra har semester & badar & åker på festival i Norge... kanske borde jag åxå ta ledigt i helgen... Äh, jag ska ialla fall köpa guldfärg & måla en piedestal eler två... vem har sagt att man behöver va ute i solen bara för att den skiner ;P

6 kommentarer:

Villle sa...

Jag saag hemsidan. Grymt snygg! Bra jobbat :)

Jag sitter faktiskt ocksaa inomhus en dag som denna. Ska kanske ut en sväng.

Hoppas du fick en fin helg!

// V.

Lotta sa...

:)
Jo den blev fin... både sidan & helgen:)

Maria sa...

Var det Egon Kärrman du dansade med???

Näe... han spelade ju bälgaspel... han var nog ingen skådis...

Lotta sa...

Pratar Egon Kärrman Finlandsvenska?? Jag håller på å bli tokig... jag vet fortfarande inte va människan heter... vad ska man googla på för å få fram han tro ??? Finland... dansar... skådis... snygg... jag har provat allt :/

Maria sa...

Testa googla på "herrfrisyr" eller "skomakarlåda" så får du se!!!

Lotta sa...

Njae.... då hamnar jag ju bara på din blogg ju...