tisdag 19 augusti 2008

Vilken galen dag =)

Efter typ 2 timmars sömn började min morgon:
  • tidigt med Alexandra Pascalidou när jag ringde in till Ring P1 & pratade om hur kul det är att vara same(lyssna på mej Här tisdagen 19 aug, det är det första samtalet & börjar efter 1.40min).
  • Sedan satte telefonen igång att ringa. Folk hade hört mig snacka i radio & ville gratulera eller nått.
  • Jag packade mig iväg på T-banan till kompisen för kaffe, frukost & förlagsprat nån timma.
  • Tillbax med T-banan till Vasastan & fler telefonsamtal under tiden.
  • En runda på Vivo för att handla lunch
  • Duscha, luncha ensam hemma, maila, fler telefonsamtal & försöka vila
  • Springa ner till Sveavägen för att möta kompis men kompis har fastnat i T-banan & tar taxi & jag promenerar vidare till nästa mötesplats.
  • Spännande möte på Ambasad med tryckeri & musik & förlag .
  • Jag smiter iväg hemåt för att träffa nästa vän
  • Vi går in på Dödens Café & tar varsinn dubbel espresso innan....
  • ... vi börjar mingla på förhandsvisningen av Kautokeino-upproret.
  • Jätte mycket känt folk & ett fantastiskt bra & trevligt arrangemang som Victoria Harnesk & Erika Unnes hade dragit igång. Mat & dryck & filmvisning & paneldebatt & mera mingel & jättekul ! Tack för hela evenemanget :)
  • Iväg till en bar för eftersnack med ett fint gäng
  • Håller på att somna så jag vandrar hemåt & ringer några samtal, mailar & längtar efter kaffe men låter bli

... nu kan jag snart inte hålla ögonen öppna längre... en fullspäckad dag & nu ska jag sova... God Natt allihopa =)

Inga kommentarer: