lördag 4 oktober 2008

Jag fick just ett telefonsamtal... mitt i natten

  • Hallå!
  • Det är helt otroligt L8, man kan fan ringa dig närsom helst, sover du aldrig!?
  • Ehhh... nä jag jobbar ju jämt
  • Vet du att du stod för dagens största chock!
  • Va, jag! hurdå?!
  • Nick Caves ögon! Du sa att Nick Cave hade sjukt vackra ögon! Så kan man inte säga!
  • Men han har ju det, du vet att jag är ytlig... Vet du vad jag har lyssnat på hela kvällen?
  • Säg inte det, säg inte Christian Walz! Säg det inte!
  • Jo, han är ju asbra, å det går att jobba till musiken hur länge som helst :)
  • NEJ, det var nästan ok med Christian Kellvander en gång i tiden, men inte Christian Walz, han suger L8!!! Där går fan gränsen! Du har sjunkit för lågt... för lågt...

...osv...osv ...osv ... han blev lätt irroterad :)

Inga kommentarer: