torsdag 5 mars 2009

Alltså, vilka fina människor jag känner :)

Ja, jag måste säga att jag känner mig alldeles varm i hjärtat av allt snällt som mina fina vänner säger till mej :)
*
Det är nästan så man borde kosta på sig en liten tripp till rymden för å fira va! Hörde igår att man kan beställa biljett från Kiruna till Rymden & tillbax till Kiruna, en två-timmars-tripp för bara 200 000 $. Jag ville verkligen bli astronaut när jag jag var liten, så om jag får några dollar över här snart så ska jag absolut boka en plats !

6 kommentarer:

stella sweden sa...

Ohhh jesus hallelujah! Rymden har alltid vart min dröm sen jag var en minishe! Take a ticket together? U pay?

stella sweden sa...

;)

Lotta sa...

Ja men perfekt Stella, jag bokar dubbla säten, så börja packa väskan nu för om två år så lyfter vi mot ryyymden. Coolt d ska bli å testa lite tyngdlöshet ;)

Gudrun sa...

Hm jag är nog lite annorlunda här. Fast man e uppväxt med rymdromantiken och hela den grejen har jag aldrig haft nån längtan till rymden...det känns som om min lilla världsbild inte riktigt skulle klara av det perspektivet, liksom...

Joakim sa...

Surfing on a rocket

http://www.youtube.com/watch?v=ZC2cnW9GZ5Y

/J ::-)

Lotta sa...

Gudrun : Synd, det hade varit väldigt kul om du åxå hade följt mé på raketen :)

Joakim: Ja eller huuuur, livsfarligt !!! tack för tipset, Air har ju varit lite av mina favoriter men jag har faktiskt aldrig sett den videon förrns idag :))))