torsdag 12 mars 2009

Nyponsoppa & skorpor.. & inte en gnutta snus !

Jo det blev en tur till samebaren, men eftersom jag inte är helt hundra efter min magsjuka så smuttade jag bubbelvatten & önskade smått jag drack nyponsoppa istället. Faktum är att jag nog är totalt avgiftad nu efter 3 dagar utan mat, kaffe, snus & vin. Maten har jag börjat så mått med igen, kaffe kommer jag mkt snart att börja mina morgnar med, vinet kan tänkas få förgylla min tillvaro då & då, men snuset tänkte jag faktiskt lägga av med nu (igen :)) när jag ändå lixom kommit igång.
Jag fick iaf fina same-tips om var man kan få tag på bra monocklar & så fick jag höra något så komiskt & skrämmande att det inte kan sägas högt här . Mr M & jag fick med oss J på bio efter baren & vi såg Mammut, seg film, sorry Lukas Moodysson den var faktiskt inte bra alls. Nu måste jag sova... har lovat gå upp tidigt img... eller idag verkar stämma in bättre... go´ morgon & go´natt :)

Inga kommentarer: