måndag 2 mars 2009

spännande... hoppas jag

I fredags kväll när jag skulle betala i kassan på konsum så upptäckte jag att mitt visakort var försvunnet... jobbigt. Jag sprang hem & letade reda på lite cash, spärrade kortet & joggade tebax till butiken för att betala mina matkassar. Idag gick jag in på banken för att ta ut lite mer pengar, men det gick inte för dom har inte några kontanter där.... jobbigt när det nya kortet inte kommer förrän om några dagar... Segt med cash blev det, men annars blåser det nya spännande vindar åt ett helt nytt håll nu :)

2 kommentarer:

stella sweden sa...

åhååå...vilka vindar dårå?

(spännande med nya projekt! För jag har blitt varslad o sökt skitjobb som är under min kompetens men på den härjävlaön får kvinna ta det som erbjuds...suck U suck!)

Lotta sa...

Mina nya vindar verkar leda till nytt jobb, det kan behövas i dom här sega tiderna. Isf blir det ny branch & nått helt annat än jag jag håller på med nu. Spännande på nått konstigt sätt !!!

Booooring å bli varslad hurru, men kanske öa-skitjobbet gör dig kreativ som attan på hemmaplan (fast d é du ju redan va de verkar...)

Vindarna blåser iaf & jag tänker flyga mé & se vars ja hamnar, kram på dej Stellisen