lördag 28 februari 2009

Grattis ... till mej :)

Ibland jobbar man i motvind, & det är precis vad jag har gjort, jättelänge med ett galet långdraget projekt. Det är inte lätt & faktiskt ganska knäckande att hitta en viktig sanning som ingen runt omkring vill se, eller veta av. Jag gav mig iallafall inte & jag kämpade tills jag nästan blev galen. Nu behöver jag inte hålla på med det här längre, det gick vägen & min sanning var verkligen sann.
*
Grattis även till: Malena Ernman som jag tycker är coool, även om hon är med i Melodifestivalen :).... (eller så blir hon ännu coooolare just för att hon é mé ;)

3 kommentarer:

stella sweden sa...

Min absoluta favorit! En sån röst i kombination med rock är klockrent! Me like! O grattis till vad det nu var!

Anonym sa...

Tack Stella ;)

Lotta sa...

oups, jag säger åxå tack t Stella & hej t Malena ;)