söndag 8 februari 2009

Utmanad att visa sjätte bilden i sjätte mappen


Lilla Eken kom med en uppmaning att anta en utmaning .
Utmaningen lyder: Visa sjätte bilden i mappen Bilder på din dator. (Finns det undermappar så leta så långt ner du behöver för att hitta sjätte-i-sjätte-i sjätte osv... )
*
Jag hamnade i en mapp full med suddiga rosor som jag tydligen hade i fokus den 29:e januari 2008. Hm ja jag vet inte vad jag tänkte med det här temat då för jag har ju inte kunnat använda mig av de här bilderna till något, bara sparat dom. Jag hade väl fått en blomma & ville föreviga den, men lyckades sisådär (läs: inte alls). Jag tror jag just hade sytt min sammetsridå i hallen för den är ju åxå med & teaterkikaren skvallrar om att jag var mitt inne i en operaperiod just då iallafall.
*
Utmaningen ska skickas vidare till 6 andra bloggare,
men jag gör som så att jag låter den antas av vem som än känner sig manad,
så varsågod om du vill leta fram & visa en bild :)
*
Tack Lilla Eken, det här var en ovanligt rolig utmaning :)

5 kommentarer:

Lilla Eken sa...

Otroligt häftig ros! Jag får lust att ta på den!
Snygg kikare. Ska ha nån liknande någonstans, undrar var. Tror att jag ska leta!
Kul att du var med. :-)
Ha en fin vecka

Lotta sa...

Ja leta reda på din kikare så kan vi ha en teaterkikarträff & se viktiga ut :)
Ha härlig vecka du mé :)

stella sweden sa...

...en ros är en ros om än suddig...har fått utmaningen förut men bilden jag hittade var faaan så skämmig att jag lät bli men jag tyckte din bild var okej!

Lotta sa...

Jag tog chansen att få lägga ut nått halvskämmigt som jag aldrig annars skulle visa...
Man kan ju fubba & räkna t sju kanske om d skulle hjälpa ;)

stella sweden sa...

Hahaaa!