onsdag 15 april 2009

Oj jag tog en massa beslut....

.... men allt blev visst precis tvärtom :) ... Hur kunde Frankrike plötsligt bli Falkenberg ????? !!!
Nu ska jag iallafall dra norrut en sväng, så jag måste packa ner alla beställningarna: Vampyrboken, en stoooor glänsande backdrop, en massa vaxad lintråd, guldrep, kameror, en ny luhkka & en massa annat nödigt. Semester !!!!
*
& så kan man läsa om mej & min Köttjuven i gårdagens Kuriren (även om det mest handlar om Annica Wennström & hennes Skuggrädsla)

7 kommentarer:

stella sweden sa...

Är hunn rädd för skuggor? Jisses då ska hunn inte läsa din nästa bok!

;)

Mattsa sa...

Trevlig resa!

Lotta sa...

Stella: Prexis ! För i den blir det mycket mörker & blod på skuggsidan ;)

Mattsa : Giitu !

stella sweden sa...

låter bra du för ens skugga har många skyggat för...tom JAG!

(för länge sedan)

((ser framemot denn))

kram du!

Lotta sa...

Kram på dej åxå, nu måste jag börja packa :)

Gudrun sa...

Semester...? Tyckte det lät som mycke' jobb det där. Ha det bra, så får vi ses på ett glas sen när våren anlänt på riktigt! Kram

Lotta sa...

Jo d é typ semester faktistk... just nu litter jag & surfar i bilen, naaaajs :)))