måndag 8 juni 2009

Ibland...

... ser jag så konstiga filmer :)

7 kommentarer:

Gudrun sa...

Ja, det må jag säga...vad e det för film, månntro..?

Lotta sa...

Ghostrider med Nicolas Cage... ingen höjdare... men jag kan faktiskt inte låta bli å vilja ha en brinnande motorcykel å köra runt mé... för det råkar jag tydligen tycka vara snyggt :/

Mattsa sa...

Jag behöver ingen brinnande båge. Däremot vore det effektfullt med ett brinnande huvud. Det skulle kunna vara snyggt på mig.

Lotta sa...

Jag tror du skulle passa perfekt i brinnande huvud :)

Nr 7 sa...

hmm? Ja brinnande motorcyckel vore ju styggt, men du får nog nöja dig med brinnande skalle lite då & då.Cool bild ,ska nog ta med mig en dunk bensin till stallet och se om jag kan få fyr på fruns häst :-)

Gudrun sa...

Du tycker nog att det är snyggt för att det ser ut som GULD...

Lotta sa...

Ja 7:an, glöm inte att fotografera hästbränningen bara, för jag tror det blir sjukt snyggt ;)

Gudrun, du har så rätt så rätt :)
Eldflejms eller guldflejms... det är nog min melodi !