måndag 27 juli 2009

ingenting förändras, allt är precis som vanligt...

... så länge man inte ändrar sig alltså
& även om jag själv förändrats så kan jag tydligen överaskas av samma gamla oföränderlighet hos någon annan som har en såndär taktik
det skrämmer mig inte längre
men det gör mig så trött att jag vaknar redan 12 minuter innan snickarn ringer på
man ska nog inte ens försöka lära gamla hundar till å sitta
ja, om man inte vill stanna i växten förstås
tur att inget annat längre är det minsta som vanligt här
då hade jag blivit helt ovanligt galen
godmorgon
& snickarn är en trevlig överaskning med alldeles ovanlig lasso-vana på min ära
DET är en mycket roligare överaskelse
& nu har han just vunnit en verbhanbok av mej :)
Grattis !

2 kommentarer:

stella sweden sa...

..de enda gamla hundar kvinna kan förändra är nog en själv tror jag..

;)

Lotta sa...

så sant Stella-bella, & jag kan minsann både sitta & springa i zig-zag... men åxå överaskas... både på kul & på as-tråk... så kan d gå ;)