fredag 24 juli 2009

Jag måste sluta snusa.... igen !!!!

Jag har inte snusat på länge... eller rättare sagt, jag hade inte snusat på länge innan min kära kiruna-kompis kom på besök för två veckor sedan... Det såg så trevligt ut när hon la in en prilla så jag började så smått snusa lite av hennes snus... ja & så gick det som det gick... när hon hade varit här i en och en halv vecka & försörjt mig med mer & mer av snuset så köpte jag mig en egen dosa... & nu är det bara att erkänna... det här funkar inte! Jag vill faktiskt inte snusa... för jag sover så extremt dåligt när jag snusar. Jag skiter i att det inte är hälsosamt eller att det är äckligt, eller att det faktiskt åxå är dyrt & onödigt.... men jag gillar inte att jag inte kan sova... så nu ska jag sluta snusa... en gång till :)

Inga kommentarer: