tisdag 22 december 2009

Låg vintersol vandrar i min utsikt :)

Morgonkaffet smakar faktiskt lite godare när jag tittar ut & solen skiner in. Ska packa ryggsäcken nu & gå å simma. Igår hittade jag en tunnel i badhuset som ledde rakt ut i vintern. Helt härligt att simma omkring i varma vattnet med snön & kylan ångande omkring huvudet.
*
Update: Idag hade de stängt till övre delen av badhusets tunnel till utebassängen så att jag var tvungen att dyka under för att komma ut... Jag fick lite galna tankar om vad som skulle kunna ske om jag inte vågade dyka in igen... Hade jag fått ligga kvar där i den rykande bassängen på baksidan fortfarande eller hade jag fått springa barfota i snön runt hela bygget för att komma in igen ??? Well, jag vågade dyka in igen och allt slutade lyckligt i ångbastun :)

Inga kommentarer: