tisdag 1 december 2009

Sängåhängrum & ridå

Jag har hittat min lilla ridå från min gamla foajé. Hängde upp den i mitt nya sängåhängrum & det blev genast mycket mindre eko här. Tog en snabbsväng in på IKEA för att kolla om de har vad jag söker... jag vill nämligen ha bäddmadrasser med bredd 80 cm & det gick inte att hitta i stan.. men ute på IKEA så fanns det massor såklart. Jag köpte inga sådana för jag orkade inte bära, men det blev några andra småsaker jag tydligen kunde släpa hem... Var ute i Hallunda flera timmar där jag har hittat en av medlemmarna i min gamla avsomnade MC-klubb Eggstockers MC. Vi har inte setts på år & dar & ingen av oss kör motorcyckel längre... kul att ha lite lucköppning på en sidådär 12 år :)))

2 kommentarer:

Gudrun sa...

Väntar på bilder!

Lotta sa...

snart snart, jag kan inte hitta sladden från kameran....