måndag 18 januari 2010

Hjälp va håller ja på mé ?!


Det blir bara en större å större röra här. Jag provar kolten. Drar fram mer & mer grejer. Massor med sjalar & massor med silver. Har iof kommit fram till att jag inte ska ha sjal alls. Men allt jag dragit fram ligger fortfarande & skräpar på golvet & i soffan. Tänk om jag ångrar mig. Bäst att ta med sjalarna iallafall. Nu har jag bytt från kolt till täckbyxor. Dom nya är lite för långa. Tur att jag har hämtat hem symaskinen från service. Nu känner jag att jag vill ha två jackor med mig. En orange & en svart. Men jag tror inte det är försvarbart. Hur ska jag välja då? Svart. Nä den är lite för kall. Orange. Nä den är lite för ful. Fan! Båda! tänk om det tar för mycket plats. Svart. Eller...

2 kommentarer:

Villle sa...

Det ser grymt bra ut :) Det funkar säkert utan sjalarna :)

Lotta sa...

Tack, jo jag gillar åxå mycké mer utan tant-sjalar :) Det är så det blir. Nästa steg blir herrbälte... ska fixa det nu när jag är här har jag tänkt.