måndag 5 juli 2010

Ugglan & jag !

En kvinnlig svensk artist kommer att ha en himla tuff kinesisk-drak-uggle-dekor med silverglitterbackdrop på sin sommarturné :)
*
En manlig svensk artist som inte gjort sina dekorer hos oss fick problem i helgen när dekorerna skulle riggas på produktions repet... de höll inte & gick sönder... Nu har jag lagat dem... lite kul att se hur de såg ut eftersom hon & han ska turnéra tillsammans... jag tycker våra dekorer var tuffare... & de kommer inte att gå sönder i första taget ;)
*
Imorgon smäller det. Det som ska bli stora slutklämmen på sommarens dekorjobb ska påbörjas & färdigställas fortare än kvickt... Jag ska hämta upp tygerna tidigt imorgon & så gasen i botten till Dalarö där jag hämtar upp morsan som åxå ska jobba, sen åker vi vidare ut till Muskö. Vi ska börja med att skära till så att vi hinner bli färdiga till premiären ... spännande :)))

Inga kommentarer: