lördag 22 juli 2006

En Dag För Mycket Länge Sen ? Eller ?

Ja jag är ordentligt förvånad hur gårdagens jobb- ångest kan kännas så långt bort & länge sen.. & jag är riktigt glad att det där ruggiga stunderna för det mesta är såhär flyktiga... lixom en tunn tunn gas.... i brisen ... ja
Att Drottninggatan är så harmonisk vid 06.30 på helgerna skulle jag ju aldrig veta om jag inte jobbade .... att det faktiskt är möjligt att ha tur med dags-shemat på jobbet så att man slipper dom värsta psykfallen när man som mest behöver ..... att man kan ha sån tur ibland... att man inte alls är trött efter jobbet ... så man hinner fika på Odengatan med en fantastisk människa... ta en promenad & sedan bli bjuden på middag & vin av en annan, lika fantastisk... att komma hem & komma på att halva arbets-veckan redan efter en dag är avklarad... & att jag får en lagom fet lön mycket snart....
Jag vet va jag ska köpa till mej!!

4 kommentarer:

Maria sa...

va?

Lotta sa...

Konstigt va... men nu är det ändrat.. råkade trycka på en knapp för mycket... för tidigt....

Maria sa...

Åh, ska du köpa en panasonic DMC-TZ1??? Gör det!!! Jag är såååå lycklig med min... Läs om den på cyperphoto.se

Lotta sa...

Jag viiiiillll!!!