måndag 10 juli 2006

Underbart..... att...Regnet det bara öser ner !!!

Vaknade efter en uuunerbar natts sömn... gick vingligt ut i köket för å fixa det livsnödvändiga kaffet.. där jag upptäcker att det är en sjö på köksgolvet... det har regnat in som faan... nåja... det slutad regna lite lagom iallafall... så jag begav mig ut på en promenix för att försöka jaga bort sömnen som verkar vilja vägra lämna min kropp idag.... härligt var det även om det började spöa från himlen innan jag kommit halvvägs... blöt & lycklig hör jag någon som ropar mitt namn vid St Eriksplan.... Smeden var ute & cyklade mot jobbet... vilken dag.... jag känner kärlek överallt.... & jag vill ha banan till lunch.... medan jag väntar in Fotografen....
Glöm inte att titta in här: Where The New Eastcoast Meets The Old West

Inga kommentarer: