fredag 21 juli 2006

Från Pokerkväll i Jakan till Bangolf i Akalla ...

Pokerkväll i Jakan i förrgår.. jag vann inte... faaan! Drack tydligen en hel del vin.. för med en envis huvudvärk begav jag mig till Husby dagen efter & promenerade omkring. Vi hittade en Bangolf-bana i Akalla & eftersom jag aldrig har testat så tog vi oss en runda.... Jag vann inte där heller, men jag tyckte det var förvånande kul... inte alls en sån där barrig -grön -filt -kännsla som jag trott... mer en röd-lyx-betong-feeling här faktiskt!!

Borde kanske gått hem å sovit lite sen, men jag tog en sväng å träffade lite kompisar från förr.... å avslutade med lite avslappnat gagg på Gerdas...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaså, vad kul att du besökte Bangolfparken Akalla By och provade våra fina och välskötta banor, men bilden visar inte den anläggning som finns i Akalla kan jag klart säga. Du är såklart välkommen tillbaka nästa säsong för att ta en panoramabild på hur anläggningen egentligen ser ut.

Lotta sa...

Oj... jo det var ju så att jag inte hittade nån bra bild på nätet på erat ställe... men jag återkommer till våren & tar fina bilder jag lovar!!!!

Vi ses /// L8-Lee