torsdag 25 januari 2007

Jag klippte luggen igår !

Nu är jag på sidan 78 & jag ska läsa till 113 tills imorron... så det ska nog funka... dessutom har dagen idag varit ganska så bra. Lyckades (med en hel del hjälp visserligen) trycka fyra färger & vara klar innan kl 15... jääävligt bra kändes d ! Energi - Energi !
.
Borde tvätta... men hissen är avstängd & jag drar mej för att släpa tvätt i trappan... ja ja det är bara 2 våningar... men .... det låter lite trisst...
.
Var på Body Shopen & köpte "kropps-smör" på REA i förrgår, vilket nu gör att jag inte har ont i skinnet längre... fastän det är alldeles för kallt för min smak! Vart tog våren vägen ?
.
Glömde brillorna hemma imorse, så jag har sett lite illa ... men varit söt hela dagne. & så klippte jag lite på luggen igår så nu känns det nästan som jag har lite utav en frisyr... ja kanske inte rikgtig... men nästan...

2 kommentarer:

Maria sa...

Åh fringe-girl! Jag ringer dig alldeles strax!

Lotta sa...

La la la !