söndag 7 januari 2007

Uppvaknandet !

Det har nu gått två veckor, eller kanske lite mer, jag har faktiskt ingen koll på tiden. Jag har bara förlorat mig i något av det tightaste teamwoork jag någonsin varit med om. Men under någon vecka nu, så har jag knappt gått utanför dörren, inte träffat folk ja inte ens svarat i telefonen alla gånger..... och när jag har svarat så har jag ofta bara sagt att jag ringer upp lite senare... för att sedan inte alls höra av mej, och jag har inte dykt upp på den där festen jag bjöds på heller ... f´låt... jag kanske ringer upp nu snart....
.
Nå ja, nu är vi iallafall klara med projektet... mycket passande eftersom det vanliga livet knackar på, och ska påbörjas imorgon.... jag har verkligen ingen lust. nä fyyy. Det här har varit alldeles för roligt.... Men ni ska får se.... Det här kommer bli en succé !!!!!!

2 kommentarer:

Maria sa...

Åååååh va härligt... jag har längtat efter dig!!! Välkommen tillbaka!

Lotta sa...

Tick-Tack darling! I´m baaack ! & snart ska vi ha fest!!!