onsdag 21 februari 2007

Fööööööööööör Kallt !

Kom just in från kylan... brillorna har immat igen... låren är rödflammiga av köld-skador... nu tror jag bestämt jag behöver semester på nått varmt ställe.... fast jag måste erkänna att min nya vana att promenera den sista biten på morgnarna istället för att ta en buss.. den har gjort att jag är lite onödigt pigg & glad när jag kommer fram... & då har nog den här kylan bara gjort mig ännu lite piggare... så jag ska väl inte klaga.... den kanske är riktigt bra...
*
Å så är det så najs att gå på tebjudning när det är lite kallt.... sitta inne & slurpa te & kornbröd med marmelad.....
*
Sååå.... jag tror jag ändrar mig.... jag äääääälskar den här kylan! Så det så ! Den gör mig pigg... jag behöver inte sova middag ens....

2 kommentarer:

Anonym sa...

men du...
duvorna på Gullmarsplan
har du fan inte skjutit den här veckan!!!

Hälsar en insnöad och felsökande kille

Lotta sa...

Du är så gullig när du är sådär petig !

Jag är inte så noga med veckorna om jag ska vara ärlig... huvudsaken är att det skjutits !