söndag 18 februari 2007

Nyss Hemkommen Från Ett 40-års Kalas...

Å så upptäcker jag att jag själv fyller 40 år idag !
Grattis! Jag har haft så roligt på den här festen... träffade på gamla & nya ... alla så najsa... fick med mej en godis-påse hem ... den ska jag kolla när jag vaknar... nu gonatt från mej !
.
Update, the morning after: Det snöar & jag behöver inte gå ut! & så ska jag bli envålds-härskare över lägenheten... lillebror ska flytta... jag börjar faktiskt tro på den där klyschan att livet börjar efter fyrtio!

6 kommentarer:

Maria sa...

GRATTIS och hoppas godispåsen är fylld av godis... och inte frukt! Födelsedagskramar o pussar här från sööööder!!!

Lotta sa...

Tackar söderbönan allra ödmjukast !
(klart det inte var frukt.. men nån liten balong hade halkat mé)

Stina sa...

Var det igår du fyllde på riktigt! Grattis en dag försent!

Lotta sa...

Tick-Tack Stina ! Det är aldrig försent !

Anonym sa...

Instämmer med Stina här ovanför: GRATTIS å tack än en gång för en supertrevlig och oväntad afton för några veckor sen!

Lotta sa...

Tack Tack du mannen som virade in mej i turban ! DET var oväntat & jag hade lattjo !