söndag 4 februari 2007

Fyyyy Vilka Najsa Kompisar ! Tack för Världens Bästa Födelsedaxfest !

Om-möblerad & städad är min lägenhet.. sitter i super-tröttma efter gårdagens fantastiska Evenemang här hemma... Ett dubbelt födelsedax-kalas som var så härligt.. har typ sovit 2 timmar i natt.. börjar känna mej lätt seg nu... Har sorterat bort min TV... härligt... där står nu en fotölj... Alla var så fina igår... att så många fantastiska människor kan samlas på en & samma plats.. & att dom é mina kompisar... sååå härligt! Puss & Tack allihopa!
.
Bara en liten Fläsk-Ängel i foajén gick i kras... men nu är den uppe på väggen igen.. så gullig så...
.
Det var inte så svårt att röjja upp med Richard Hawley skivan jag fick i högtalarna... den gick på repeat hela dagen... medans vi försökte städa... mest åt vi rester av snittar & tårtan som var kvar... mmmm

4 kommentarer:

Maria sa...

Classy, baby, classy!

Lotta sa...

Maria: Röj mé klass! Självklart, man är väl en Lady!...

Gudrun: Tusen Tack sjääääälv! Gull-Gudrun!

Maria sa...

Jag är glad över att vi räddade Fläskis... jag gillar att han vakar över din foajé!

Lotta sa...

Jo... det hade kännts så tomt utan honom... så tack för att jag inte fick kasta bort min Fläsk-Ängel i den allämänna städyran !