tisdag 27 februari 2007

Otroligt !

Det känns smått fantastiskt att jag kan känna mej såhär svag... promenaden till apoteket & konsum kan ju inte tagit speciellt lång tid.. väl hemma efter det lilla uppdraget tog jag mej en slurk hostmeducin & ett värk-piller & så somnade jag bums.... vaknade nyss.. & var ... sömnig... Jag tvingade mej iallafall till att byta mina sjuk-svettiga lakan, men nu efter den bedriften så vill jag verkligen bara sova igen... så ... gonatt en stund ... Jag antar att det är den bästa medicinen att sova....

2 kommentarer:

Maria sa...

Stackars-stackars-stackars! Bra att du fick lite hostmedicin... ta några rejäla klunkar nu så ska du se att du mår sååå mycket bättre! OCH kom ihåg - ring om det är något!!!

Lotta sa...

Det är nästan lite härligt att få tycka så synd om sig själv i några dagar.. men som sagt hostmedicinen hjälper.. & får mej att sova ännu lite bättre.. Tack för omtanken sötnos, jag har nog faktiskt allt jag behöver här hemma.. ringer säkert ändå å snackar skit.. nu när jag inte hostar hela tiden... / puss