lördag 28 juli 2007

En ledig dag !!!!!

Dalarö blev det en sväng till... Min hund Siw har blivit sjuk & jag drog hem till henne för å lixom vinka godbye... Lilla Siwan... hon är så gammal & ligger bara & sover.... har visst fått cancer överallt... typ nästa vecka ska hon få dra vidare ... lilla sötnosen....
*
När jag ändå var hos föräldrarna hittade jag några av mina stolar som jag släpade med mej hem... & väl hemma igen så passade jag på att fylla bilen med alla trasiga el-prylar som jag har samlat på mej det senaste halvåret.... TV´n , dammsugaren & stereon är nu i el-himmlen... där kanske dom funkar igen.... bra för Siwan... hon kan snart både kolla på Dallas & spela Mozart om dom träffar på varann.... Siwan & mina el-prylar....
*
... Ja vad gör man då på sin enda lediga dag denna sommar....
  • släpar stolar
  • kliar döende hund
  • besöker Claes Olssons & köper små fräsar
  • slänger ut TV´n, dammsugarn & stereon
  • upptäcker att jag glömt min bok på Dalarö
  • äter rester
  • öppnar månadens brevskörd... & hittar bara räkningar som vanligt
  • betalar räkningarna

Inga kommentarer: