onsdag 18 juli 2007

Floooooooow !

Jag vill bara shoppa!
Ja, det är inget som jag är så särdeles van vid alls... men nu vill jag bara spendera pengar på allt från tandborstar till dyra fina böcker som jag springer på när jag är ute för att köpa piller... Den där hysteriska köplustan som bara sliter i mej gör mej alldeles gaaaaaalen ! Fast lite nöjd är jag ändå... med det jag just har köpt...... & äntligen är jag online igen... efter några galna duster med bredbandsleverantören... nytt modem kirrat & man är på banan igen... inte för att jag kommer åt datorn så särskilt ofta... där sitter nämligen dygnets allra flesta timmar en besatt gramaticker & hackar.... som tur är det just nu jogging-paus, vilket ger mej chansen att kasta in en liten hälsning här....
/ Tjohej, vi ses kanske på shopingrundan !

2 kommentarer:

Maria sa...

det skulle vara på sneakersnstuff då... vid de hallonblå skorna!

Lotta sa...

Jepp, eller i nån obskyr bokhandel kanske..... jag har köpt nya pjuck jag åxå.... dom är helt svarta... & galet sköna !