fredag 6 juli 2007

Shiiiiiit ! Jag tror jag har världens bästa jobb !!!!!!!

Är hemma & laddar.... har inte sovit alls många timmar i natt ... har mentalt befunnit mej i såväl Frankrike i nytt hus, som på grandios vernissage med hela mitt hem inklätt i textil...... Jag börjar undra om dessa välsmakande hallucinationer kommer sig av gårdagens kanske lite i överkant tilltagna intag av såväl rosévin som cigarretter.... ja iallafall så måste jag nu efter att ha snurrat runt med en leverans scendekor till Täby verkligen sova middag....... På söndag kväll drar jag ner t Göteborg med omnejd.... ska tydligen bo på en borg.... & jobba klart det sista..... fy faaan va jag har d bra !!!!!!!!!!!!!!!!
/ natti natt så länge

4 kommentarer:

Maria sa...

Åh vad vi borde ses... men så åker du till Götet!

Lotta sa...

A woman´s gotta dooo what a woman´s gotta dooodooo dooo ! Marstrand hägrar .

Rudiegirl sa...

Kan vi inte ta en brunch nån dag?

Lotta sa...

Joooooooooooooooo !