fredag 2 januari 2009

YES !

Efter lite krångel & långa promenader runt får å leta efter ett fik med trådlöst nätverk så är jag äntiligen uppkopplad på mitt alldeles egna mobila bredband :) Det galnaste under dagen var när jag blev tvungen att komma ut på nätet för att göra en uppdatering för att modemet skulle funka... ehh men jag hade ju ingen uppkoppling... min granne som jag lyckats surfa på imorse slängde ut mej så det var bara att gå ut på byn & leta kaféer istället. Men nu så går det finnemang å lilla datorn sitter med hallonpaj & snabb uppkoppling var vi än sätter oss :)))))
*
Update: Å nu fick jag just en komplimang här på kaféet för att jag har sån himla bra & snygg dator, han hade precis köpt en likadan :))))
*
New Update: Nu har jag kommit hem å surfar i alla hörn av lägenheten ... oooooo va bra d går :))))
*
Newer Update: Mr M fyller år & det passar sig så bra att det är Crypt Kicker 5 spelar på Strand ikväll så där ska vi fira i denna galna vinterkyla :)

Inga kommentarer: