fredag 11 augusti 2006

Hjääälp, vad ska jag göra???????

Imorrn ska jag jobba... så mycket vet jag..... & i övermorrn åxå.... å så ringde kompisen & tyckte jag skulle komma å hälsa på i Tromsö .... hittade flyg.. men så måste jag vara tillbax nästa söndag.... å då blir d jääävligt dyrt.... har en tid att passa på måndagen efter... å egentligen nästa lördag..... vad ihelvette ska jag göra..... jag vill åka nuuuuu.... det går ju defenitivt inte.... hur ska jag göraaaa.....

Förövrigt har jag varit i skärgården: Legat ute på Myggskär å kollat sälar... helt fantastiskt... simmade mellan stora & lilla Myggskär, det blåste ju ingenting därute i går... sov över på Ornö & idag var vi på Sandböte &n solade & badade.. inte alls så långt ut, men härligt ändå.... jag är en badande människa.. bara det är lite salt i vattnet & ingen jävla insjö....

Inga kommentarer: